toggle menu

Умови повернення

Повернення послуги

Повернення послуги регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право відмовитися від послуги протягом 14 днів з дня оплати послуги. У разі звернення клієнта з проханням про повернення або обмін послуги, вийдіть з ним на зв’язок у максимально стислий термін та уточніть причину повернення/обміну послуги.

Повернення послуги від покупця

Повернути послугу  надану  (або обміняти його на іншу послугу ), якщо дотримано наступних умов повернення послуги:

  • послуга не використовувалася, повністю (відвідування одне заняття)
  • пройшло менше 14 днів із моменту отримання послуги;
  • є в наявності розрахунковий документ, квитанція про оплату

Продавець має право відмовити покупцю у поверненні, якщо не дотримані цих умов.

Попередьте покупця про необхідність написати заяву на повернення послуги, в якій мають бути зазначені причини.

Вимоги покупця мають бути задоволені відразу, а за необхідності перевірки якості послуги, що повертається, — протягом 14 днів або за домовленістю з покупцем.

Повернення коштів покупцю

Відповідно до законодавства, при поверненні послуги розрахунки з покупцем здійснюються виходячи із вартості послуги на момент покупки. За домовленістю з покупцем, ви також можете здійснити обмін на послугу за тією самою вартістю або з перерахуванням ціни.

Гроші за послугу, сплачену карткою або за безготівковим розрахунком, повинні бути повернені тим же способом платнику. Для цього через особистий кабінет платіжної системи правочин потрібно відмінити і провести повернення коштів, або з розрахункового рахунку, на підставі заяви покупця, повернути гроші на розрахунковий рахунок платника. При готівковій оплаті послугу, повернення коштів відбувається зручним для покупця способом, зазначеним їм у заяві.

Для повернення коштів за послугу надішліть покупцю шаблон заяви на повернення коштів на карту. Після отримання заповненого шаблону, виконайте повернення коштів покупцю. У разі обміну на іншу послугу, зафіксуйте вартість нової послуги в цій же заяві на повернення.

Якщо повернення послуги відбувається у вашому навчальному центрі, вам необхідно на місці заповнити заяву на повернення коштів покупцеві і в той же день видати кошти. Якщо повернути гроші того ж дня немає можливості — потрібно здійснити виплату в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.

Після проведення обміну послуги у зверненні вкажіть:

  • номер замовлення, за яким було здійснено обмін;
  • код послуги і вартість поверненої послуги;
  • У разі виникнення спірної ситуації щодо повернення необхідно буде надати таку інформацію:
  • листування з покупцем;
  • скріншоти з кабінету поштової служби;
  • повний перелік документації на замовлення.